大学教育センター / 助教 / Suzuki, Heather Anne
氏名 | Suzuki, Heather Anne (すずき へざー あん) |
---|---|
所属 | 大学教育センター |
職名 | 助教 |
h_suzuki ★ fukuyama-u。ac、jp 迷惑メール対策として「@」,「.」を置き換えて表示しています.
|
|
TEL | 084-936-2111 (ext. 3224) |
FAX | |
WEB | |
更新日時 | 2024-05-01 15:50:41 |
学歴 | 2024年2月 Birmingham大学 College of Arts and Law 卒業 |
学位・資格 | 修士 MA (TESOL) Birmingham大学 2024年2月 |
職歴 | 福山平成大学 非常勤教師 (2015年4月〜2020年3月) |
福山大学 非常勤教師 (2015年9月〜2020年3月) | |
福山大学 大学教育センター 助教(2020年4月〜 | |
専門分野 | Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL), 英語教育学(TESOL) |
研究テーマ | Universal Design for Learning (UDL) |
Learning accommodations and understanding learner diversity | |
Strategies for in-class engagement and collaborative learning | |
Help-seeking behavior | |
研究テーマのキーワード | UDL, Learner diversity, Engagement, Collaboration |
所属学会 | JALT (Japan Association of Language Teaching) |
学会活動 | JALT Okayama Chapter Outreach Officer (2024年1月〜) |
共同研究・科研費採択課題等実績 | |
主な担当授業科目 | 英語 |
主な学内役職・委員 | ダイバーシティ推進室 |
国際センター 委員会 | |
社会活動 | |
受賞,その他の実績 |
提出者 | Suzuki Heather Anne | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 論文題目 | An exploration of the accommodations that teachers make for learners with special learning needs in university English classes in Japan. (Master's Dissertation) | ||||
提出大学 | University of Birmingham | |||||
提出年 | 2024 | 提出月 | 2 |
著者 | Suzuki, H.A. | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2 | 論文題目 | The potential role of learner training as an awareness-building strategy in compulsory University English classes. | ||||
掲載誌 | 大学教育論叢 | |||||
巻,号,頁 | 第10号 | 発行年 | 2024 | 発行月 | 3 | |
著者 | Suzuki, H.A. | |||||
3 | 論文題目 | Effects of teacher questions on learner language use and participation: Reflections on classroom observations. | ||||
掲載誌 | 大学教育論叢 | |||||
巻,号,頁 | 第9号 | 発行年 | 2023 | 発行月 | 3 | |
著者 | Suzuki, H.A. | |||||
4 | 論文題目 | Facilitating 'tasks' in the low proficiency second language classroom. | ||||
掲載誌 | 大学教育論叢 | |||||
巻,号,頁 | 第8号 | 発行年 | 2022 | 発行月 | 3 |
大学教育センター / 助教 / Suzuki, Heather Anne